Tajemniczy klient - Motywacja do stosowania metody

Badanie typu Tajemniczy Klient ma swoje zastosowanie wszędzie tam gdzie personel ma  bezpośredni kontakt z klientem.
Dodatkowy motyw sięgnięcia po metodę Tajemniczy Klient mają firmy posiadające sieć swoich placówek. W takim wypadku badanie dostarcza wiadomości na temat zachowania jednolitych standardów we wszystkich punktach działalności. Jest to istotne ze względu na budowanie wizerunku firmy oraz optymalizację wyników sprzedaży.
Z badania Tajemniczy Klient najczęściej korzystają:

- firmy handlowe posiadające sieć sprzedaży,
- firmy usługowe posiadające sieć punktów usługowych,
- firmy z branży budowlanej,
- firmy  z branży gastronomicznej(restauracje, bary),
- firmy  z branży hotelarskiej(hotele, motele),
- firmy z branży dóbr szybkozbywalnych,
- firmy  z branży finansowej(banki, kasy spółdzielcze, fundusze inwestycyjne),
- firmy  z branży medycznej,
- firmy z branży motoryzacyjnej(salony sprzedaży samochodów, warsztaty diagnostyczne i naprawcze),
- firmy z branży paliwowej (stacje benzynowe),
- firmy z branży reklamowej,
- firmy z branży rozrywkowej,
- firmy  z branży ubezpieczeniowej,
- firmy z branży telekomunikacyjnej(operatorzy sieci komórkowych),
- firmy z branży turystycznej(biura podróży),
- firmy z branży transportowej(taksówki, pociągi, autobusy, linie lotnicze),
- firmy kurierskie,
- urzędy i instytucje państwowe.






Pełna oferta na sales-force.pl

Zapraszamy do kontaktu

tel. 66 101 66 66 tel. 58 380 00 01 e-mail biuro@sales-force.pl



Badanie „tajemniczy klient” (mystery shopper) pozwoli:
  • poznać obiektywną opinię klientów o Twoich usługach i produktach,
  • poznać słabe strony obsługi klienta w Twojej firmie,
  • poznać możliwości poprawy relacji z klientem,
  • zwiększyć ilość klientów powracających do Twojej firmy,
  • zoptymalizować wartość sprzedaży.

W ramach badań zapewniamy:

  • wykwalifikowaną kadrę audytorów,
  • przygotowanie scenariuszy badań w oparciu o wyznaczone cele badań,
  • dotarcie do wszystkich placówek niezależnie od położenia,
  • szkolenie audytorów pod kątem przyjętych do realizacji badań,
  • przygotowanie raportów końcowych z wnioskami i rekomendacjami,
  • pomoc przy wdrażaniu zmian.