Badanie typu Tajemniczy Klient ma swoje zastosowanie wszędzie tam gdzie personel ma bezpośredni kontakt z klientem.
Dodatkowy motyw sięgnięcia po metodę Tajemniczy Klient mają firmy posiadające sieć swoich placówek. W takim wypadku badanie dostarcza wiadomości na temat zachowania jednolitych standardów we wszystkich punktach działalności. Jest to istotne ze względu na budowanie wizerunku firmy oraz optymalizację wyników sprzedaży.
Z badania Tajemniczy Klient najczęściej korzystają:
- firmy handlowe posiadające sieć sprzedaży,
- firmy usługowe posiadające sieć punktów usługowych,
- firmy z branży budowlanej,
- firmy z branży gastronomicznej(restauracje, bary),
- firmy z branży hotelarskiej(hotele, motele),
- firmy z branży dóbr szybkozbywalnych,
- firmy z branży finansowej(banki, kasy spółdzielcze, fundusze inwestycyjne),
- firmy z branży medycznej,
- firmy z branży motoryzacyjnej(salony sprzedaży samochodów, warsztaty diagnostyczne i naprawcze),
- firmy z branży paliwowej (stacje benzynowe),
- firmy z branży reklamowej,
- firmy z branży rozrywkowej,
- firmy z branży ubezpieczeniowej,
- firmy z branży telekomunikacyjnej(operatorzy sieci komórkowych),
- firmy z branży turystycznej(biura podróży),
- firmy z branży transportowej(taksówki, pociągi, autobusy, linie lotnicze),
- firmy kurierskie,
- urzędy i instytucje państwowe.
Pełna oferta na sales-force.pl
Zapraszamy do kontaktu